8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
متصدي اموربانکي (تحويلدار)
تخصص های مورد نیاز : تخصص خاصی ذکر نشده است
مقطع تحصیلی : کارشناسی جنسیت : مرد حداکثر سن : 30 سال حداقل سابقه کار : سابقه کار نمیخواهد
محل استخدام : کرج , رباط کریم , شهریار
شرایط : حداقل معدل کل مدرک تحصيلي 15
رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری , حقوق , آمار , مهندسی کامپیوتر , مهندسی فناوری اطلاعات-IT , ریاضی , علوم اقتصادی , مدیریت
 
(ويژه استان البرز و شهرستانهای رباط کریم و شهریار)
 
 
بانک صادرات ايران به منظور تأمين بخشي از نيروي انساني موردنياز خود در شهرهاي استان البرز و شهرستانهای رباط کریم و شهریار براي شغل متصدي اموربانکي (تحويلدار)، از داوطلبان مرد واجدشرايط به شرح زير بر اساس ضوابط آيين نامه استخدامي مربوط، از طريق انجام مصاحبه ، معاينات پزشکي و . . . با  انعقاد قراردادکار موقت دعوت به همکاري مي نمايد.
 
 
الف ـ شرايط اختصاصي:
1-  حداکثر سن براي متقاضيان 30 سال تمام (متولدين بعداز 01/08/1361 )
2-   مدرک و رشته تحصيلي:
ليسانس با رشته هاي تحصيلي : حسابداري ـ‌ حقوق ـ آمار ـ‌کامپيوتر با گرايش هاي «نرم افزار ـ سخت افزار » _ ‌ فن آوري اطلاعات (IT) ـ‌ صنايع با گرايش برنامه ريزي و تحليل سيستم ها ـ‌ علوم اقتصادي با گرايش هاي «بازرگاني ـ نظري ـ‌ صنعتي ـ ‌اقتصاد کشاورزي ـ‌ پول و بانکداري» ـ‌ مديريت با گرايش هاي «بازرگاني ـ ‌صنعتي ـ ‌دولتي ـ بيمه ـ امورگمرکي ـ‌ بانکداري ـ فن آوري اطلاعات (IT)» ـ رياضي گرايش «محض و کاربردي»
3-   حداقل معدل کل مدرک تحصيلي 15
 
ب ـ شرايط عمومي:
1-   تابعيت جمهوري اسلامي ايران و تعهد به نظام و قانون اساسي.
2-   تدين به يکي از اديان رسمي کشور.
3-   تندرستي و توانايي کامل جسمي و رواني طبق تشخيص مراجع پزشکي موردنظر بانک.
4-   عدم اعتياد به دخانيات، مواد مخدر و روان گردان.
5-   نداشتن سوء پيشينه کيفري مؤثر.
6-   انجام خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم.
7-   بومی استان البرز و یا شهرستانهای رباط کریم و شهریار.
 
صرفاً شهر محل اخذ مدرک تحصيلي ديپلم ، به عنوان ملاک بومي بودن متقاضي موردپذيرش بانک مي باشد.
 
ج ـ نحوه ثبت نام:
متقاضيان واجد شرايط مي بايست از طريق ورود به سامانه ثبت نام الکترونیکی که در ذيل اين آگهي قرارداده شده است، نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نموده و کد رهگيري دريافتی را جهت پیگیری از این سامانه، نگهداری نمایند.
 
* زمان ثبت نام از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 1391/08/23 تا ساعت 24 روز یک شنبه مورخ 1391/08/28 تعيين گرديده و به هيچ وجه قابل تمديد نمي باشد.
 
* امکان اصلاح اطلاعات، تا پایان مهلت ثبت نام وجود دارد.
 
* داشتن فایل عکس پرسنلی اسکن شده، با پشت زمینه روشن و تمام رخ، با فرمت JPG و سایز «حداقل 400×300 و حداکثر 320×340 پیکسل»، پیش از شروع ثبت نام الزامی می باشد.
 
د ـ ساير نکات:
1-   دعوت از داوطلبان به منظور انجام مصاحبه حسب نظر بانک بوده و از طريق تماس تلفني به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد. بنابراين ضروري است از مراجعه حضوري و یا تماس تلفنی با واحدهای بانک اکيداً خودداري گردد.
2-   در صورت دعوت جهت مصاحبه، ارایه اصل مدارک متقاضی الزامی می باشد.
3-   جانبازان ، آزادگان و خانواده محترم «شهدا، مفقودالاثرها، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلي (غيرقابل اشتغال)» بر اساس قوانين و مقررات مربوط از حداکثر 5 سال ارفاق شرط سن بهره مند مي باشند.
4-   چنانچه در هر يک از مراحل جذب و بعداز آن مشخص گردد متقاضي فاقد شرايط عمومي و اختصاصي اعلام شده شرکت نموده است، از تکميل پرونده استخدامي و يا ادامه اشتغال وي ممانعت به عمل خواهدآمد.
 
 
* شایان ذکر است شماره تلفن 02634404254آماده پاسخ گویی به سوالات مربوط می باشد.
 
 
 
 
پایان مهلت اعتبار آگهی 28 آبان 91
 
 
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: برابر اعلام مبادی ذیربط، تاکنون بغیر از تعداد بسیار محدودی به بقیه شرکت‎کنندگان در آزمون مهرماه سال ۹۱ درخصوص قبولی یا عدم قبولی‌شان در آزمون مذکور از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شده است و به آن تعداد محدود نیز از طریق تماس تلفنی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین به کلیه قبول‌شدگان در آزمون از طریق شرکت پست، دعوتنامه‌ای که حاوی زمان و مکان مصاحبه و برگه معاینات پزشکی خواهدبود به آدرس مندرج در فرمهای ثبت‌نامشان ارسال خواهد شد لذا اگر داوطلبی در آزمون قبول شده باشد ولی دسترسی به تلفن خود را به هر علتی نداشته باشد با دریافت این دعوتنامه می‌تواند برای ادامه کارهای گزینشی خود اقدام نماید.

داوطلبان محترم توجه داشته باشند درصورتیکه آدرس مندرج در فرم ثبت‌نام‌شان تغییر یافته به ساکنین آدرس مذکور اطلاع‌رسانی نمایند تا در صورت دریافت دعوتنامه ایشان را مطلع سازند.

همچنین به اطلاع  می‌رساند که ثبت‌نام و آزمون مجدد برای استخدام در پلیس فتا در سال ۹۱ فعلا امکان‌پذیر نبوده و درصورت دریافت خبر جدید از این وب‌سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد لذا از ارسال درخواست استخدام در فرم‌های ارتباطات مردمی، خودداری فرمائید.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

اعلام نتایج آزمونی که مهر ماه ۹۱ برگزار شد

 

 

اعلام زمان و مکان آزمون استخدامی و امکان گزینش مجدد

طی تماس سایت با این سازمان ، اعلام شده که امکان تماس مجدد با متقاضیان محتمل می باشد، در نتیجه اگر در این مرحله از تعدادی از متقاضیان برای شرکت در آزمون دعوت به عمل نیامده است، ممکن است در آینده از آنها دعوت به همکاری شود ، زیرا تعدادی از متقاضیان دعوت شده در طی مراحل استخدام حذف خواهند شد.

 

اطلاعیه ۲۳ مهر

داوطلب گرامی متقاضی استخدام در پلیس فتا، چنانچه به جنابعالی جهت شرکت در آزمون ورودی پلیس فتا، اطلاع رسانی گردیده، به نکات ذیل با دقت توجه فرمایید:
۱. زمان آزمون: روز جمعه مورخ ۹۱/۰۷/۲۸، ساعت ۸:۰۰ حضور قبل از ساعت مذکور الزامی است.
۲٫ مکان آزمون: دانشگاه علوم انتظامی به آدرس، تهران- انتهای اتوبان شهید همت غرب بعد از پل کن.
۳. مواد آزمون:
الف) مواد آزمون رشته‌های زیر گروه یا مرتبط با کامپیوتر: هوش- زبان انگلیسی- شبکه‌های کامپیوتری- سیستم‌های عامل- ساختمان داده- برنامه‌نویسی.
ب) مواد آزمون رشته‌های زیر گروه یا مرتبط با برق: هوش- زبان انگلیسی- الکترونیک- مدارهای الکتریکی- تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم.
۴٫ وسایل مورد نیاز: کارت شناسایی معتبر- خودکار آبی- مداد مشکی نرم- پاک‌کن.
۵. تذکرات مهم:
الف) از به همراه داشتن وسایل اضافی از قبیل کیف دستی، ساک، تلفن همراه و غیره اجتناب نمایید (از پذیرش و ورود به جلسه آزمون اینگونه افراد خودداری خواهد شد)
ب) به داوطلبانی که جهت مراجعه به وب‌سایت پلیس فتا اطلاع رسانی نگردیده، واجد شرایط تشخیص داده نشده اند، لذا از مراجعه به محل آزمون جداً خودداری نمایند.

 

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی(مرد) مورد نیاز خود از بین جوانان مومن متعهد و کارآمد از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل ( مصاحبه ، معاینات پزشکی و … ) با شرایط مندرج در این آگهی استخدام می‌کند .

توجه مهم :
لطفا هرگونه سوال خود در موضوع استخدام و شرایط آن را از ساعت ۹ الی ۱۱ ازشماره های درج شده در آگهی استخدام که بپیوست خبر می باشد پرسیده و از درج پیام پرسشی در این موضوع ها بپرهیزید . وب سایت پلیس فتا فقط وظیفه اطلاع رسانی داشته و نقشی در امورات مربوط به استخدام ندارد.

 


  • وقتی اوضاع اقتصاد خراب است چگونه استخدام شویم؟
  • سوالات آزمون وزارت نیرو
  • سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • سوالات رایج در آزمون های استخدامی
  • در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟
  • پول در کدام سایت ها است و چگونه آن را به دست آوریم؟
  • سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:استخدام پلیس فتا,
ارسال توسط رحیمیان

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی  وزارت نیرو

استخدام در وزارت نیرو سال ۹۱-سوالات آزمونهای قبلی

 

>>برای دریافت کارت ورود به جلسه وزارت نیرو اینجا کلیک کنید.<<

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت

 

استخدام وزارت نفت سال ۹۱-سوالات آزمون های قبلی

 


>>

<<برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت شرکت ملی نفت ایران اینجا کلیک کنید.>>

>>

 

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، سهمیه بندی در نظر گرفته شده برای استخدام نیروی انسانی در شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران را اعلام کرد.

دبیر سی امین گردهمایی مدیران، روسا و کارشناسان برنامه ریزی و نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: در صورت کسب مجوزهای لازم از وزیر نفت ۳ هزار و ۱۰۰ نفر در صنعت نفت استخدام می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر، ادیمی همچنین تاکید کرد: در سی امین گردهمایی مدیران، روسا و کارشناسان برنامه ریزی و نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران که هفته گذشته برگزار شده است، درباره مقاطع تحصیلی، رشته ها و تعداد مورد نیاز در هر رشته تصمیم گیری شد. وی با بیان این که جزئیات رشته ها و مقاطع تحصیلی پس از انجام تشریفات اداری و کسب مجوزهای لازم اعلام می شود، اظهار امیدواری کرد که با استخدام این نفرات، صنعت نفت شاهد حضور نیروهای جوان و تازه نفس در سیستم باشد.

ادیمی بررسی دستورالعمل ها، مقررات و فرآیندهای حوزه برنامه ریزی منابع انسانی را از دیگر اقدام های انجام شده در این گردهمایی اعلام کرد و افزود: نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین و مهم ترین عامل توسعه صنعت باید همیشه مورد توجه باشد؛ از این رو همه برنامه ها و فرآیندهای مورد نیاز برای ارتقا، توسعه و پیشرفت آن در این گردهمایی بررسی شده است.
سی امین گردهمایی کارشناسان برنامه ریزی و نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت نفت خزر در پایگاه پشتیبانی این شرکت واقع در شهرستان بهشهر برگزار شد که تراز نیروی انسانی، مجوز استخدام نیروی های جدید و برنامه ریزی برای انتصابات، از مهم ترین موضوع های این گردهمایی بوده است.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

دکتر محمود مظفر ، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ، در گفت و گو با خبرنگار بازار کار ، جزئیات جدیدی از جذب نیروی انسانی در این جمعیت را تشریح کرده و خبر از استخدام ۱۰۰۰ نفر در این نهاد عمومی غیردولتی داد.

جذب نیروی امدادگر در ۳ مرحله

جذب نیروی امدادگر در سال جاری در سه مرحله اجرایی خواهد شد، در مرحله اول ۲۵۰ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

فراخوان ثبت نام داوطلبان در تیر ماه سال جاری منتشر شد،در این مرحله از ثبت نام علاقه مندان به فعالیت جمعیت هلال احمر ، حدود ۳ هزار نفر موفق به ثبت نام شدند، که آزمون مربوطه اواخر آبان ماه سال جاری یا هفته اول آذر ماه برگزار می شود.

اولویت های جذب در جمعیت هلال احمر

نیروی انسانی مورد نیاز در جمعیت هلال احمر از بین دانش اموختگان مقاطع تحصیلی دیپلم به بالا صورت می پذیرد اما اولویت با دانش آموختگان مقاطع تحصیلی لیسانس به بالا در رشته های مدیریت بحران و مدیریت امداد و نجات می باشد.

جذب نیروهای بومی

افرادی که موفق به طی مسیر پذیرش شوند در بخش های امداد و نجات کوهستان، سیلاب دریایی، امداد و نجات جاده ای ، آواربرداری و هم چنین پایگاه های امداد و نجات بین شهری می شوند.

جذب نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر به صورت بومی صورت می گیرد و بر این اساس داوطلبان و امداد گران سایر استانها تنها مجاز به شرکت در آزمون مخصوص به استان خود خواهند بود. داوطلبان در صورت پذیرفته شدن ملزم به سپردن تعهد مبنی بر خدمت به مدت ۱۰ سال در محل جغرافیایی پایگاه هستند و آنها پس از پذیرفته شدن در آرمون حق تغییر محل جغرافیایی را نخواهند داشت و در صورت تغییر قرارداد آنها لغو خواهد شد.

خرید خدمت از گروه ها و موسسات مرتبط

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از علاقه مندان فعالیت در این جمعیت دعوت کرد تا با تشکیل گروه های کاری مشترک به صورت خرید خدمتی با این نهاد مردمی غیر دولتی همکاری کنند.

افراد واجد شرایط می توانند در تخصص های مورد نیاز در این جمعیت گرد هم آیند و گروه های کاری مشترک و مشخص تشکیل دهند.

 

 
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:جزئیات جذب ۱۰۰۰ نفر در جمعیت هلال احمر,
ارسال توسط رحیمیان
وزیر آموزش و پرورش یکی از نیازهای واقعی آموزش و پرورش در آینده نزدیک را “استخدام مهندسان” در رشته‌های گوناگون برای هنرستان‌ها عنوان کرد.
 
به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در اولین همایش سراسری توسعه آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش در افق ایران ۱۴۰۴ که با حضور معاون اول رییس جمهور در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، گفت: آموزش و پرورش با داشتن نقشه جامع و سند تحول بنیادین به عنوان اسناد بالادستی و همچنین برنامه پنجم توسعه و سیاست‌های نظام که از سوی رهبری اعلام شده، برنامه‌های خود را تدوین کرده است.
 
وی با بیان اینکه همه برنامه‌های اجرایی اسناد بالادستی آموزش و پرورش در حال آماده سازی است، گفت: به زودی کتاب‌های مربوط به برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش چاپ خواهد شد.
 
وی افزود: آموزش و پرورش اولین وزارتخانه‌ای است که برنامه‌های خود را با معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری هماهنگ کرده است و تمامی معاونت‌های این وزارتخانه برنامه‌های خود را همسو با اسناد بالادستی آماده کرده‌اند.
 
حاجی بابایی با بیان اینکه سند تحول بنیادین جزو پرافتخارترین اسناد عمیق علمی کشور است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده، عنوان کرد: ۱۳۱ راهکار در این سند عنوان شده که یکی از مهمترین راهکارهای آن توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای است.
 
حاجی بابایی ادامه داد: زمانی با وضعیت هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش مواجه شدیم که تعداد آنها به شدت رو به کاهش بود و آمار و ارقام افول رشته‌های هنرستانی و کار و دانش را نشان می‌داد که یک زنگ خطر برای آموزش و پرورش و کشور محسوب می‌شد.
 
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با اقداماتی که در راستای بهبود وضعیت رشته‌های فنی حرفه‌ای و هنرستان‌ها صورت گرفت، چندین مصوبه در مجلس به تصویب رسید تا شرایط هنرستان‌ها بهبود یابد که یکی از این اقدامات تاسیس دانشگاه فنی حرفه‌ای تحت نظر وزارت علوم بود که باعث ایجاد انگیزه در بین هنرجویان شد.
 
وی گفت: از سوی دیگر آموزش و پرورش و دولت مسئله هنرستان‌ها را به طور جدی در دستور کار قرار دادند و مقرر شد تا پایان برنامه پنجم توسعه پوشش تحصیلی هنرستان‌ها برای دانش آموزان به ۵۰ درصد افزایش یابد.
 
حاجی بابایی عنوان کرد: در سال جاری پوشش تحصیلی هنرستان و کار و دانش به ۴۵ درصد رسیده و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این رقم را در سال تحصیلی آینده به ۵۰ درصد برسانیم، چرا که هدفگذاری اصلی آموزش و پرورش پوشش ۷۰ درصدی دانش آموزان در رشته‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش است.
 
وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به افزایش ۳٫۱ درصدی رشد هنرستان‌های نمونه دولتی، خاطر نشان کرد: تعداد هنرستان‌ها در شهر تهران از ۲۸ هنرستان در سال ۸۸ به ۸۹ هنرستان در سال تحصیلی جاری افزایش یافته است. همچنین شاهد افزایش ۲٫۵ برابری جذب دانش آموزان از متوسطه به هنرستان بودیم.
 
وی با بیان اینکه رشد ۱۰۰ درصدی دانش آموزان روستایی در رشته‌های فنی حرفه‌ای یکی دیگر از اقدامات آموزش و پرورش بود، عنوان کرد: همه اتفاقات مثبت ارتقای کمی و کیفی هنرستان‌ها در طول سه سال اجرای برنامه تحول صورت گرفته، ضمن آنکه دانش آموزان دختر رشته‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش نیز شش درصد افزایش یافته‌اند.
 
وزیر آموزش و پرورش همچنین افزایش ۲ درصدی سهم رشته‌های صنعت و ۱٫۵ درصدی رشته‌های کشاورزی را از دیگر اقدامات موثر در راستای توسعه رشته‌های فنی حرفه‌ای عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه از میان ۴۰ هزار نیرویی که با مصوبه مجلس شورای اسلامی به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند ۱۲ هزار نفر در رشته‌های مهندسی جذب شدند، گفت: این نیروها با ورودشان به هنرستان‌ها از لحاظ کیفی رشته‌های هنرستانی را تحت تاثیر قرار داده‌اند، بر این اساس یکی از نیازهای واقعی آموزش و پرورش در آینده نزدیک استخدام مهندسان در رشته‌های گوناگون است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
حاجی بابایی با اشاره به استقرار نظام جدید ۳ -۳ – ۶ یکی از پیامدهای اجرای این نظام را سه ساله و تخصصی شدن رشته‌های هنرستانی برشمرد و گفت: با استقرار این نظام هدایت تحصیلی دانش آموزان از سال سوم راهنمایی انجام می‌شود و دانش آموزان پس از اتمام این دوره وارد هنرستان و یا دبیرستان می‌شوند.
 
حاجی بابایی عنوان کرد: سال ۹۰ و ۹۱ مجلس شورای اسلامی اعتبار جداگانه‌ای را برای تجهیز هنرستان‌ها در نظر گرفته که رقم این اعتبار در سال جاری ۳۱ میلیارد تومان است و چنانچه تخصیص یابد، ۶۷۰۰ هنرستان فعال به تجهیزات و کارگاه‌های مورد نیاز مجهز می‌شوند.
 
حاجی بابایی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که در آموزش و پرورش صورت گرفته، سال آینده پوشش تحصیلی هنرستان‌ها به ۵۰ درصد برسد، چرا که این امر برای کشور بسیار تعیین کننده است.
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:اخبار استخدام آموزش و پرورش سال ۹۱,
ارسال توسط رحیمیان

بانک اقتصـادنوین به منظور تأمـین کسری نیـروی انسـانی مـورد نیـاز خـود در سطوح شغلی رئیس اداره و کارشناس از افراد واجد شرایط در شهر تهران دعوت به همکاری می‌نماید.
آگاهی کلی در زمینه مفاهیم ارزش‌آفرینی برای مشتریان و سهامداران، تسلط به فناوری نوین بانکداری الکترونیکی، داشتن روحیه تحول آفرینی، خلاقیت، نوآوری و زبان انگلیسی مورد توجه ویژه می‌باشد.

 

شرایط عمومی:
- تسلط کامل به نرم‌افزار MS Office
- حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط با مباحث ذیل
- حداکثر سن ۴۰ سال

شرایط اختصاصی:
- مسلط به صورت‌های مالی، سرمایه‌گذاری، رقبا و بازار، بر‌نامه‌های استراتژیک و مهندسی مالی
- فارغ‌التحصیـل کارشناسی ارشـد در رشته‌های حسـابداری، مدیریت مـالی، مدیـریت بازرگـانی، اقتصاد و MBA اولویت با دانشگاه‌های معتبر می‌باشد.

نحوه ثبت‌نام:
۱- ثبت‌نام صرفاً از طریق سایت اینترنتی انجام می‌پذیرد.
۲- متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به تکمیل و ثبت فرم تقاضای همکاری با وضعیت صفحه کلید (Keyboard) فارسی اقدام نمایند.

تبصره:
۱٫ درج شماره تلفن (در فرم تقاضای همکاری سایت) جهت برقراری تماس ضروری بوده و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری تماس متاسفانه بانک در قبال تلفن‌های اشتباه معذور بوده و مسئولیتی نخواهد داشت.
۲٫ الزام رزومه کاری در قالب فایل‌های Pdf و یا Word الزامی است.
۳٫ در صورتیکه بانک در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده در سایت توسط داوطلب یا عدم تطبیق هر یک از شرایط اعلامی خود در آگهی با شرایط واقعی داوطلب گردد، ادامه فرآیند استخدام میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی می‌گردد.
۴٫ پس از بررسی اولیه در صورت حائز شرایط بودن و قبولی در مصاحبه از افراد واجد شرایط برای همکاری دعوت بعمل خواهد آمد.
۵٫ بانک در قبول یا رد درخواست متقاضی مختار است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:استخدام بانک اقتصاد نوین در تهران,
ارسال توسط رحیمیان

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
ارسال توسط رحیمیان

استخدام شهرداری سال 91
استخدام تامین اجتماعی
استخدام مخابرات
استخدام ثبت احوال
استخدام شرکت نفت سال 91
استخدام وزارت نیرو
تکمیل ظرفیت
پذیرش دانشجو
انصراف تحصیلی
هیات علمی  
استخدام دولتی
استخدام سراسر کشور
استخدام بانک
استخدام شرکت نفت
استخدام ایرانسل
استخدام خودروسازی
استخدام ایران خودرو
استخدام سایپا
استخدام آموزش و پرورش
استخدام سراسری تامین اجتماعی
استخدام بانک تات  
استخدام شهرداری  
استخدام بیمه
استخدام مدیر
استخدام حسابدار
استخدام مدرس
استخدام برنامه نویس
استخدام مهندس عمران
استخدام مهندس صنایع و مکانیک
استخدام مهندس مخابرات
استخدام مهندس شیمی
استخدام مهندس کشاورزی
استخدام مهندس کامپیوتر
استخدام مترجم
استخدام پلیس
استخدام سما  
استخدام پزشک
استخدام خانم
استخدام کارمند
استخدام دیپلم
استخدام دانشجو

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:آگهی های استخدامی ,
ارسال توسط رحیمیان