8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

معاون وزير نفت از استخدام رسمي سه هزار نفر در وزارت نفت در سالجاري خبر داد و گفت: افزاد جذب شده در چهار شركت مادر تخصصي وزارت نفت مشغول به كار مي‌شوند.

عليرضا ميرمحمد صادقي در گفتگو با مهر با بيان اينكه در حال حاضر يكي از چالشهاي پيش روي صنايع نفت و گاز جهان در كنار جذب منابع سرمايه اي و استفاده از فن آوريهاي جديد، كمبود نيروي انساني متخصص است، گفت: ايران در بين كشورهاي نفت خيز دنيا از معدود كشورهايي است كه همطراز ذخاير قابل توجه نفت خام و گاز طبيعي خود از ذخاير غني منابع انساني متخصص برخوردار است.

معاون توسعه منابع انساني وزير نفت همچنين از استخدام رسمي نزديك به سه هزار نفر در مجموعه وزارت نفت در سالجاري خبر داد و گفت: به زودي اطلاعيه استخدام افراد جديد در سايت وزارت نفت منتشر شده و متقاضيان بايد در آزمون استخدامي حضور يابند.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه از آن دسته از متقاضياني كه در آزمون استخدامي نمره قبولي بگيرند مصاحبه انجام مي گيرد، بيان كرد: افراد جذب شده در چهار شركت مادر تخصصي وزارت نفت شامل شركت ملي نفت، شركت ملي گاز، شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي و شركت ملي صنايع پتروشيمي مشغول به كار خواهند شد.

به گزارش مهر، ميرمحمد صاقي پيشتر از فعاليت بيش از 211 نيروي رسمي و پيمانكاري در صنعت نفت ايران خبر داده و گفته بود: پيش بيني مي شود تا 5 سال آينده 12 هزار نفر از مجموعه 91 هزار نيروي رسمي پس از بازنشستگي از صنعت نفت خارج شوند.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان